Například po instalaci Service Pack 1 pro Vault 2013 se nemůžete přihlásit k serveru ADMS. Při pokusu o přihlášení k ADMS serveru jste požádány o přihlašovací jméno a heslo. Avšak ani jeden přihlašovací údaj není správný. Na vině může být antivirus ESET NOD32. Měli byste odinstalovat tento antivir a následně restartovat server. Při dalším přihlášení proběhne vše bez jakéhokoliv problému.
Antivirus ESET NOD 32 může způsobovat problémy s výkonem, nestabilitu Vault, atd. Pokud používáte tento Antivirus a máte tento druh problémů, je třeba zkusit odinstalovat antivirový program na serveru a u klienta s cílem zjistit, zda je problém způsoben právě antivirem ESET NOD32. Při problémech nestačí tento Antivirus pouze dočasně vypnout.
Od zákazníků jsme dostali zprávu, že problémy by měl být vyřešen nejnovější verzi ESET NOD32! Pomoc může též i vytvoření výjimek v ESET NOD32 pro Autodesk software.