V těchto dnech spousta Inventor uživatelů přemýšlí jak správně nastavit své komunikační procesy pro lepší spolupráci a komunikaci nad svými konstrukčními projekty. Dozvíte se jaké postupy a nástroje doporučujeme aby byli všichni uživatelé Inventoru správně propojení a stále měli přístup k aktuálním datům.

Webinář se bude konat v úterý 7.4.2020 v 10:00h a jeho délka bude zhruba 30min.

Přihlásit se na webinář

Práce v Inventoru z home office může být pro tým konstruktérů výzva, obzvláště pokud potřebujete spolupracovat na jedné sestavě a potřebujete k dispozici stále aktuální verzi dat bez duplikací. Poradíme vám co s tím jako Inventor uživatel můžete dělat.

Matěj Škarka
Technický CAD konzultant ve společnosti Adeon CZ. Zde na blogu píši články zaměřené především na cloudový CAD program Fusion 360 a také doplněk pro automatizaci iLogic v programu Autodesk Inventor. Potkat mě můžete v ostravské kanceláři Adeonu.